fredag 29. juni 2012

Cupcakes og Telenor

Telenor, er noen skikkelig tullinger og idioter. Helt siden Januar har jeg pratet med dem hver måned for å få min internett over i måndentlig regning og ikke kvartal vis. Men det får de visst faen ikke til. I januar ble jeg tvunget til å betale 5 måneder internet som egentlig skulle vært måneds faktura. Og nå self etter jeg har pratet med dem 7 ganger, så får jeg fortsatt ikke månedsbetalt regningene, de setter det bare på kvartal vis selvom jeg ringer og ringer.

De har visst også et jævlig stort problem med å sette internetten som er i huset til broren min over på ahns navn, så etter jævlig mange samtaler så havnet nå BEGGE internettene over i hans navn og de slettet min bruker profil. Trodde ikke det var mulig jeg å sette over et bundet abonoment over på et annet menneske, men tydeligvis så går det ann hos telenor, så vet dere det!

Uansett oppi alt dette så presser Telenor penger ut av meg, penger jeg ikke har og som jeg har sakt hver måned at jeg ikke har mulighet til å betale. Det var n grunn til at jeg skulle ha månedlig faktura fordi jeg ikke er søkk rik. Men Telenor sier bare: SÅ lenge fakturaen er allerede sendt ut så kan vi ikke gjøre noe med det".
Så der sitter de å ikke gidder å høre på meg bare for å suge ut mest penger så fort som mulig av et menneske.
Så heldigvis for skatten så går ikke matpengene mine ut denne måneden til internet, men det var ikke dette mine skattepenger skulle gå til!
I aug blir Telenor sagt opp som min internet leverandør, og jeg bestiller hos Nextgentel istedet. Har hørt mye bra om dem nå, og jeg vil holde meg hos Netcom fremover. telenor er noe forbanna drit.


CupCakes
Men oppi all elendigheten idag fikk jeg baka noen Sjokolade Cupcakes, og de var kjempegode :) Gikk selvfølgelig bort til de som var på jobb ikveld med noen cupcakes som de kunne kose seg med også, og de var veldig fornøyde :D

Syns det er koselig å gi noe tilbake til de på huset her når de står på og hjelper, selvom det er demmes jobb. Jeg baker uansett og spiser ikke opp alle sammen, da hadde jeg sprukket. smaker på 1 eller 2, også gir jeg bort resten.



















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar