mandag 9. juli 2012

Ny Varanda og Grillfest!

Endelig på torsdagen i forrige uke fikk jeg hentet hagemøblene mine og fikset varandaen min. Den var helt tom og kjedelig, men med litt kreativitet så ble den super fin!


På lørdagen hadde jeg invitert noen venner over på grillfest, en liten fest føre jeg reiser til Montenegro. Det var så vellykket og utrolig koselig. Alle kosa seg, skravla og lo. Etter grillingen så endte vi opp på sofaen og vi skulle velge hva vi skulle gjøre. Nesten alle ville se "Clash Of The Titans" i 3D, men Åshild begynt å "furte" for hun ville ikke se film, og hu er så sleip for jeg VEIT hu gjorde det så med vilje, haha. SÅ det ble ingen film, men vi endte opp med lag fight i Marioparty på Wii! Det var så morro, de 3 lagene slo hodene sammen for å tenke ut strategier og planer, mens de prøvde å forvirre de andre lagene. Nårklokka ble 2 så tuslet Åshild og Roger hjem, mens Marita ble værende over natten. Da de gikk var stemningen så god og vi ble enige om å gjøre det en gang til føre jeg drar, for 1 kveld var bare ikke nok! Så det blir en vennefest igjen den 21.Juli.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar