torsdag 14. juni 2012

CupCakes!

Idag har jeg baket Daim Cupcakes for første gang, og det var meget vellykket!
Men gud så mektige Cupcakes, men skikkelige gode. Smelta i munn :D


























Eller idag fikk jeg endelig reist til Fysioterapauten igjen, og han knakk litt opp i ryggen, og fikk løst opp musklene mine, fytti katta å vondt det gjorde, helt forferdelig. Men det blir mye bedre etter på.
Etter Fysioen hoppa jeg av på brotorvet for å bestille nye briller. Stakk også fort innom Kitchen for å kjøpe muffinsbrett og Expert for å kjøpe et webcamera. Glemte jo helt å kjøpe Tegneblokk, siden jeg har begynt å tegne igjen. Må huske det neste gang, er kjipt å tegne på printepapir, men er godt for øvelse. Skal legge ut noen bilder jeg har tegna bare jeg får mer trening :)

2 kommentarer:

  1. Det blir sikkert gøy, eg gledar meg til å lese om turen. Det blir sikkert deileg med ferie, sola gjær godt.
    De muffinsa så kjempe gode ut.

    Ranvei

    SvarSlett
  2. Ja jeg skal ta masse bilder når jeg er Montenegro blir de ri 4 uker. så skal blogge masse :D Da blir det fine bilder og sikkert masse som skjer :) Har planer om å ta meg inn i Croatsia en helg å ta bilder der også :)

    SvarSlett