tirsdag 26. juni 2012

En smule tungt og noe bra

I ca 2 uker nå har jeg hatt store problemer med å bevege meg, den første uka kunne jeg ikke gå i det hele tatt. Fysioterapauten min ble helt forskrekket når jeg møtte opp hos han uten "bena" mine. Han torde nesten ikke ta på ryggen min, men fikk litt massasje og det hjalp litt.
På fredagen som var fikk jeg besøk av Marita og Lars og vi baka cupcakes, deilige cupcakesa, ny oppskrift denne gangen og de var supergode!

Kroppen er forsatt veldig tung og har mye vondt, men det går fremover :) Skal til Fysioen etterpå igjen og tenkte jeg skulle bake litt igjen i kveld. Blir enten Sjokolade Cupcakes eller Honning Cupcakes.

Snake gikk løp igår, og fikk 5plass :D Godgutten til mamma har tjent litt feriepenger til meg så jeg ikke er SÅ skrapa og blakk når jeg skal ned til Montenegro. Pluss at min kjære tante og Onkel gav meg noen feriepenger. Super happy for det også!

Ser ut som ting blir lysere nå, og det er deilig. Så får bare den kroppen henge med så godt den kan. Snart behandlingsreise, det skal bli super deilig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar