torsdag 17. mars 2011

Shopping!

Nå er det veldig lenge siden jeg og Lotte har vært på shopping sammen, men igår etter rideturen reiste vi til byen. Jeg var egentlig på jakt etter ridesko....... Men det fant jeg ikke så da brukte vi penger på noen annet.

For å få håret mitt ferdig var jeg på jakt etter en rødfarge som jeg skulle ha over det brune jeg hadde, og det fant jeg.. Men da ble lotte bitt av basillen da vi stod forann hårfargene, og hun ville også farge håret. Men her skulle det ikke være noe "normalt" nei, vi går liksom helt ut når det gjelder håret vi nå.. Blir skikkelig stilig! Lotte endte opp med en Knall Lilla hårfarge, og den ble helt utrolig med "rosa" striper der hun var helt hvit i håret fra før.
Vi kjøpte også hårprodukter, prayer og pudder + dryshampo ect.

Etter jeg hadde spurt damen i kassa på Cubus om hun visste om en frisørsalong som lagde rasta fletter, nevnte hun Nikita, og vi tusla nedover til Nikita for å spørre :)
De lagde ikke hel hårs rastafletter, men de lagde rastafletter på den måten jeg vil ha på håret mitt, så jeg bestilte time der neste onsdag. Tenkte jeg skulle ringe opp igjen og adde på en klippetime også, for å få hele formen på håret, som jeg vil ha.

Siden vi måtte vente på bussen i en time, gikk vi over til Elkjøp og kjøpte en 3D film vi kunne se på, det er fortsatt ikke så mange ute, men de hadde Alice In Wonderland (den nye) og den va rmeget bra i 3D. Ble en laaaang dag, men en veldig koselig dag <3
Gleder meg til neste gang <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar