lørdag 2. juli 2011

Galopp!!

Endelig...! Etter masse jobb og samarbeid fatter Snake nå kort galopp på grusveien :D Jeg er storfornøyd og så happy. Etter sykehus opphold og rideforbud var jeg tilbake i salen og Snake var så glad for å få tilbake mamma. Han gikk å kosa seg på tur og når vi kom til "skogen" fikk han galoppere litt. Han syns det er så utrolig morro, leker og herjer.

Men jeg fikk en følelse av at han var så veldig lett på sjenkelen og jeg tenkte at jeg skulle prøve på grusveien også over sletta, det han aldri fatter galopp.

Til min store glede rullet han over i galopp på første sjenkelen og var kontrollert og fin bortover sletta. Jeg fikk skikkelig adrenalin kick, og rett og slett orket ikke ri hjem enda. SÅ jeg reiste til bommen og venta på Marita og Trine der, som var ute å kjørte Crazy. De fikk også se hvor flink han var på veien hjem igjen :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar