mandag 11. april 2011

Løp!

Igår - Søndag 10.04.11 VANT Snake sitt første løp i mitt eie, og første gang siden 2009. Ble helt satt ut, tror det er første gangen jeg har hylt av glede! Var en helt ubeskrivelig føelse, og hjerte hopper over mer enn ett slag. Han gikk som nummer 2 i mål, men den egentlige vinneren ble dikvalifisert pga kjøringen sin, kusken sin feil. Så første premien gikk til Snake!

Jeg var uheldigvis hjemme med en veldig dårlig rygg med June, pappa og Samuel reise med Snake. Snake deltok i Ladies Cup og vant hele driten. Kusken hans Silje Kristin kjørte utrolig bra, og var kjempe flink med han. Hun ble beste kusk/rytter samt yngste i Ladies Cup og vant Cuppen. Snake gav henne også årets første seier.
I premien var det dekken og ekstra premie til Kusk, oppasser og eier. Men siden det var mye tull pga den hesten som egentlig vant, så gikk ting litt for fort for folk, og June fikk bare Dekkenet med seg hjem. Vi skal få hentet de andre premiene så June får sin oppasser premie og jeg min eier premie.

Silje Kristin skal kjøre Snake på Sørlandet til Søndagen igjen i ungdoms løp. Blir meget spennende altså! Gleder meg masse, da skal jeg være med! :D

I Premien for 1.plass fikk jeg 14 000kr - Dekken  - *kommer når jeg får henta premiene*
                                   Snake hadde Skilt nummer 10 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar