fredag 8. april 2011

Denne Uken!

Denne uken har gått veldig fort, og masse har skjedd. Vært ute å ridd så og si hver dag, og masse spennende har foregått, noe krangling som alltid men også masse hygge. Snake overrasker meg gang på gang, han er så herlig, rett og slett. Bekken er ganske bred nå, og jeg hopper ikke over med Snake pga ryggen. Alle de andre i stallen hopper over med Snake og de andre, men jeg foretrekker å gå over for så å sette meg på xD

Jeg trodde jeg hadde skaffet meg en hest når jeg fikk Snake, men jeg har insett at jeg har endt opp med en hund... Når vi skal over bekken på vei fra Stallen, så hopper han over og står å venter på meg på andre siden. Når vi er på vei hjem fra tur så går jeg av Snake og går over bekken. Der snur jeg meg rundt å klapper 2 ganger i hendene og sier Snake Kom Da! Og da hopper han etter, for så å stoppe rett vedsiden av meg, så jeg kan ta tøylene igjen. Han er bare så herlig!

Jeg prøvde å gjøre det samme med Crazy på vei hjem fra tur..... Men da bare stod hun på andre siden av bekken og kikka dumt på meg O.o.... Så snudde hun og gikk inn i skogen, og prøvde å finne en annen vei rundt! Jeg lo så jeg holdt på å trille, og stakkars Marita måtte på skogjakt etter hesten sin.

I morgen skal Marita ri Crazy på travbanen så skal opp å se, og ta noen bilder :D
Blir veldig spennende.

Nesten alle hestene i stallen har nye saler nå, tror alle har blitt bitt av basillen, men nå er det jo over 4 år siden vi kjøpte nye saler O.o! Mamma og Lotte fikk sprangsalen sin idag, og lotte hadde endelig en nydelig sits over bekken på Zarina idag. Blir spennende å se henne ri nå med ordentlig utstyr! Gleder meg til hun skal lære Snake sprang!

Søndag skal Snake på løp i Drammen. Han har endelig et kjempebra spor, det er Auto. Og endelig en erfaren kusk. Er ei jente som skal kjøre denne gangen også, men hun har kjørt over 150 løp, og skal visst være god. Jeg håper hun kjører godt og at han får litt hell denne gangen.<3

Elsker Snake gutten min, han er bare herlig <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar