fredag 25. november 2011

Bestått Prøveløp no.1

Idag besto June prøveløpet med Snake på Jarlsberg Travbane, bare et godkjent løp igjen til hun får lisensen! Hun skal kjøre Snake igjen neste uke, jeg håper han gir henne enda en bestått så hun kan sitte i sulkyen bak han i ungdomsløp!

Han er super flink med henne, og gjør den jobben han skal, de er et veldig godt team, tror det halp litt at hun har tilbrakt litt tid med han også, da blir han så fornøyd, ikke fordet. Jeg tror han hadde bestått for henne uansett, men han gjør så godt han kan for dem han er glad i, og passer godt på dem. Noe jeg syns er supert <3

Er utorlig stolt av at June kjører opp med min hest, gjør det litt spesielt for meg også, og jeg er så glad på hennes vegne, hun fortjener dette <3
Super glad i deg snuppa, jeg gjør alt for at du skal få dette godkjent <3 stå på <3

1 kommentar: